Alla inlägg under maj 2012

Av Natalie och Palle - 14 maj 2012 18:34

Här e bilderna från när natta sminkade mig.... Jag vet ja e ingen modell, ja typ blundar på alla bilder...:-p

 

Konstigt nog den bästa.....:-p

 

.....

 

<3

aaaarrrrrgggg:-D

   


//palle

Av Natalie och Palle - 13 maj 2012 09:08

Palle kommer att lägga ut bilder på när jag har sminkat henne och där hon leker modell. Och jag fotar. Kommentara gärna om vad ni tycker! Och jag vill bara säga att Palle tyckte att det var jätte SVÅRT att ställa sig som en modell. Men hon vart jätte snygg! 

 



Kram<3!

Av Natalie och Palle - 13 maj 2012 08:47

Justin bieber kommer att var här i Sverige. Månad: Agusti men dag vet jag tyvärr inte! Men är så HIMLA glad över att han ska komma. Och 1D är också i Sverige, så jag måste se dem och Justin Bieber! Aa om jag vill kan Palle följa med, fast hon GILLAR inte dem artister som jag gillar







































































































Av Natalie och Palle - 12 maj 2012 08:44


- Älsklig, Vill du döda mig nångon?

- Nej, men jag skulle göra det så fårt jag hade tid, svarade killen

- Ok, Konstig du är!, sa Flickan

- Men vill du mörda mig? frågade killen 

-Om jag vill. Det är klart jag vill! Och vet du varför? Svarade Flickan 

- Nej, det vet jag inte!

- För du hämtar inte pizza till mig när jag behöver det! Sa Flickan, och grät.


Kan tyvärr inte fortsätta! 



Kram<3
 












































































































































Av Natalie och Palle - 4 maj 2012 06:06

                                                                        kärlekens saning 







 

Presentation


Vi e två dubbel 00... Hahaha!
Den ena e beroende av Eric Saade å andra jobbiga artister.... Medans den andra stör alla hela tiden genom att prata så mycket:-D
Ett underbart par, vi vet;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem e snyggast???
 Zac Effron
 Zayn Malik
 Harry Styles
 Danny
 Salem al Fakir
 Louis Tomlinson
 Niall Horan
 Justin Bieber
 Justin Timberlake
 Kurt Hummel
 Liam Payne
 Din pojkvänn....
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Skriv här!!


Ovido - Quiz & Flashcards