Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Mellandagsrean...+ Bildbomb!!!

Av Natalie och Palle - 29 december 2012 17:31

          Idag har man gått med strömmen och vart nere å julhandlat...:/ Asså man känner ju sig som en uppstoppad höna som springer runt och letar efter nått billigt fynd  Men de e ju nice att de e så billigt... Men ändå fett frustrerande att alla andra också tycker att de e nice   Men ja lyckades iaf hitta tre snygga tröjjor å lite trosor...   Skills säger ja bara....S.K.I.L.L.S!  


                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie och Palle - 29 december 2012 14:33

Ja, har ni haft ett bra jullov nu da? Det har vi haft iallafall... Tänk att det är 2013 snart! Då är de flesta 13 år gamla, det kommer iallafall vi att göra!!!!! Vi längtar bara så... Det var faktiskt ganska längesen vi nt bloggad. Men det har ju v...

Av Natalie och Palle - 4 december 2012 14:44

Har liksom studedag idag och jag, Natalie har tråkigt... Alltså sitter jag då o då tänker på en person som man typ saknar! Vrf ska man vara så... Jag pratar med Palle varje dag om den personen...! Så har typ hjärntvättat henne, precis som jag gjorde ...

Av Natalie och Palle - 30 november 2012 10:37

Tjabba! Sitter i skolan och bloggar...! Lite knäppt jag vet  Men har inget att göra.. har gjort allt som ska göras..!! Jag vet, jag är duiktig skojade bara  ... Ville bara meddela er att vi kommer att blogga dubbelt så mkt, som förut! Alla har ju en ...

Av Natalie och Palle - 16 augusti 2012 20:57

Jaha, så nu åker alla hem:-( men tur att jag träffar dem imorron:-P...

Av Natalie och Palle - 16 augusti 2012 19:36

http://tmblr.co/ZE1tmvRVWBo4    

Presentation


Vi e två dubbel 00... Hahaha!
Den ena e beroende av Eric Saade å andra jobbiga artister.... Medans den andra stör alla hela tiden genom att prata så mycket:-D
Ett underbart par, vi vet;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem e snyggast???
 Zac Effron
 Zayn Malik
 Harry Styles
 Danny
 Salem al Fakir
 Louis Tomlinson
 Niall Horan
 Justin Bieber
 Justin Timberlake
 Kurt Hummel
 Liam Payne
 Din pojkvänn....
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Skriv här!!


Ovido - Quiz & Flashcards